Velfortjent sommerferie

Tenkte at det er lenge siden jeg har skrevet noe personlig, så hvorfor ikke starte sommeren med litt god gammeldags ærlighet?

Jeg er lei av å være frilans.

Derfor har jeg vinket farvel til frilanslivet og reklamen for nå, og i all ærlighet,  kjennes det godt. Å slippe å tenke på neste oppdrag, å måtte holde oversikt over regnskap og moms, å nekte seg selv å være syk siden man da taper penger og å kjenne på usikkerheten om man får en pitch eller ikke – det er et slit til tider. Det har så klart også vært spennende å jobbe frilans, men kjenner at det er helt ok å ta en pause fra det nå.  Noen ganger må man bare endre kursen fra, og det er det jeg nå har gjort.

a81e88f763860e027b20a72840760ded

Så jeg bytter beite: 1 august begynner jeg som nettansvarlig for Billettservice. Og jeg skal jobbe med det jeg digger!: Tekst og digitalt innhold. Den formelle tittelen er Social Media Market Manager, men jeg tror man bare sier netthode i stedet. I  begynnelsen av august drar jeg til London for å møte det internasjonale teamet og få opplæring i systemet og etter det skal jeg være i full gang. Har en god magefølelse på dette, så gleder meg.

Kommer til å ferdiggjøre noen prosjekter som jeg har holdt på vent i løpet av sommeren, og så blir det sommerferie med Nord-Norsk sommer, maling av farmorhus, bading på Katta, grilling i park, bursdag, blomsterplukking, champange – alt det der! Om noen har noen flotte sommertips, så er jeg åpen for forslag 🙂

Og tenk, nå er jeg snart ferdig med kortisonbehandlingen i knærne så i løpet av sommeren kan jeg begynne å løpe igjen! Den tanken får meg til kjenne sommeren i blodet.

Legg igjen en kommentar

