IKEA good, IKEA bad.

IKEA gjør utrolig mye kul kommunikasjon, den siste i samlingen er fra Forsman og Bodenfors: IKEA, uppleva. Smart, fint og bra. Blir glad av bare å se på videoen og synes den løser et kjedelig problem. Fun stuff.

 

Og så har du denne idiotigreien av en løsning, som bare er helt feil. En kjønnsbasert idé som bare bekrefter alle fordommer: En mannehule slik at menn skal slippe å engasjere seg i «kvinnesaker» slik som å handle til hus og hjem. Gå og legg dere! Idéen om å skape en kul venteplass er fin, men hvorfor skal den absolutt kun være for menn? Deprimerende og usaklig. Usj, jeg blir i dårlig humør.

 

Den siste løsningen ble laget av et byrå i Australia. Må bare si det en siste gang: Idioti.
Men jeg skal avslutte med en hyggelige post, nemlig låten jeg har hatt non-stop i hodet de to siste ukene. It´s my theme song. Da daaadaaaa.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s